Kjenn dine ansatte bedre!
I HR Panorama finner du en egen kalender for tildeling av ledige rom i bedriften. Alle ansatte har tilgang til den, noe som betyr at de enkelt kan sjekke om et rom er opptatt av noen andre.
For bedrifter som er lokalisert på flere steder, vil det være en stor organisatorisk fordel å dele inn rommene etter bygning. Du kan tilordne en egen kalender til hver bygning i bedriften. Hvis du ønsker det, kan du begrense muligheten til å bestille rom til ansatte i en bestemt bygning.
For å foreta en bestilling, vennligst oppgi viktige detaljer om det foretrukne rommet, inkludert romnummer, dato og møtetidspunkt. Så snart du booker et rom i HR Panorama, sender systemet automatisk relevant informasjon dit den skal. For eksempel til romansvarlig, dvs. den personen som er ansvarlig for å administrere rommet.
Du kan foreta en bestilling på flere enheter. Fra bedriftsdatamaskinen din, til appen på telefonen din, til kioskene i hvert rom - hvis bedriften din har en.
HR-økosystemet vårt kombinerer flere moduler som fungerer sammen. Dette gir brukerne tilgang til et komplett sett med bedriftsinformasjon, noe som gjør samarbeid og kommunikasjon enklere.
Bedriftskalenderen inneholder alle bedriftens arrangementer. Når en ansatt booker et rom til et møte som er registrert i kalenderen, legges informasjonen om rommet automatisk til hendelsen.
Har du en egen kalender for rombooking i Google Workspace eller Microsoft Outlook? Koble plattformen vår til den kalenderen du ønsker. Dette sikrer at informasjonen om bookede kontorlokaler automatisk havner på riktig sted.
Du kan også erstatte Google eller Outlook kalendere med bedriftskalenderen som er tilgjengelig i HR Panorama. Det er selvsagt ikke noe i veien for at de to kalenderne kan fungere sammen.
Bedrifter som har utstyrt lokalene sine med kiosker, kan koble dem til HR Panorama. Hvis de gjør dette, vil alle bestillinger som gjøres på vår plattform, være synlige på den aktuelle enheten. Dette fungerer også motsatt vei. En on-site via en kiosk registreres umiddelbart i HR Panorama.
I tillegg til å kunne booke, gir synkronisering med HR Panorama deg muligheten til å se romplanen på enheten din. De ansatte trenger ikke engang å logge seg inn i programvaren vår for å se om rommet er opptatt i de timene de planlegger å gjennomføre eller delta i et møte.
I tillegg til detaljer som romnavn og nummer kan kontorledere legge inn detaljer om hvert enkelt rom som kan leies ut til et møte.
Størrelse av rommet, plassering, utstyr - dette er bare noen av elementene som, hvis de er gjennomført, vil gjøre det enklere for de ansatte å bestille rom som oppfyller kravene til kommende møter.
Etter hvert møte kan de ansatte legge inn kommentarer om tilstanden til det aktuelle rommet. På denne måten kan kontorsjefene enkelt samle inn informasjon om utstyret, renholdet i rommet eller andre faktorer som påvirker komforten i rommet på daglig basis.
Tilbakemeldingene som gis etter et møte, er navngitte. Det betyr at de som har ansvaret for rommet, vet hvem de skal kontakte for å diskutere tilbakemeldingen hvis det er noe som bekymrer dem.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |