HR Panorama effektiviserer grunnleggende HR-prosesser, automatiserer og forenkler godkjennelser med et enkelt tastetrykk. Det intuitive og brukervennlige grensesnittet forenkler kjedelige oppgaver. HR Panorama tilbyr verktøy som hjelper deg i alle faser av en ansatts liv, fra tilbud om ansettelse til vennlig og engasjerende onboarding, lagring av medarbeiderinformasjon og dokumenter, tids- og fraværsregistrering og offboarding.
Vår fremgangsmåte
Fleksibilitet
En viktig oppgave for oss er å gjøre HR Panorama til en best mulig løsning for kundene våre. Vi lytter nøye til hva de har å si, og tar hensyn til det når vi utvikler systemet.
Vennlig brukergrensesnitt
Vi er opptatt av at medarbeiderne skal ønske å bruke HR Panorama og ikke se på det som et nødvendig onde. Derfor prøver vi å forenkle og automatisere prosessene så mye som mulig der det er mulig.
Modernitet og sikkerhet
Vi holder fingeren på pulsen for å sikre at systemet vårt holder tritt med utviklingen, samtidig som vi ivaretar sikkerheten til kundenes data.
Komponenter i HR Panorama
Personaladministrasjon
Du bestemmer endringer i personalet, deltakelse i prosjekter/grupper og tildeler tilganger og roller i systemet. Du oppretter spørreundersøkelser, fordeler oppgaver og vurderer kompetanse.
Onboarding
Du skal bygge organisasjonskulturen i de nyansattes øyne. Utforme ulike implementeringsprosesser. Følge fremdriften, lære av erfaringer og identifisere problemer ved å samle inn tilbakemeldinger.
Ferie og fravær
God arbeidsflyt fremfor alt! Håndter fravær effektivt, godta forespørsler og tilordne vikarer.
Selskapets arrangementer
Hold fingeren på pulsen! Bedriftskalenderen hjelper deg med å holde styr på de mange arrangementene i organisasjonen.
Beregning av arbeidstid
Like mange utfordringer som muligheter med HR Panorama. Samle inn timelister fra kontorer, anlegg og nøkkelkort og eksporter dem til lønnsprogrammet.
Prosjektstyring
Opprett en kantløs prosjektmal, legg til spørreundersøkelser, felter for notatbeskrivelse, kontakter, retningslinjer og steder. Tildel medarbeidere og følg med på tidsbruken.
Registreringer av ansatte
Alt i digital form, med historikk over endringer i tilgangsnivåer. Medarbeidernes selvbetjening gjør dokumentasjonsflyten raskere.
Bedriftsinterne kunngjøringer
En oppslagstavle av alle slag. Bruk den etter eget ønske.
Rekruttering
Omfattende verktøy i ATS-klassen. Interaktiv kanban, datainnsamling, jobboppretting med kildesporing. Personlig tilpasset nettsted.
Organisasjonsstruktur
Grafisk visualisering av selskapets jobbdiagram med underordnede, avdelinger og lokasjoner.
Inventar
Brukes til å opprette en vare i systemet med detaljer, liste over leverandører og produsenter. Tilordning til ansatt og lokasjon, regnskap for henting og retur.
Meldinger
Sendes i systemet, via e-post eller SMS.
Samlede chat og meldingsmaler sparer tid, og historikken lagres i sanntid.
Oversikter og rapporter
Hver modul har et eget dashbord med viktig og oppdatert informasjon om ansatte, dokumenter, ledige stillinger osv.
Outsourcing
Rekrutterings- eller lønnsprosesser? Eller et utfordrende prosjekt? Outsource oppgavene til et eksternt selskap, gjør systemet tilgjengelig og hold dataene oppdatert.
Integrasjoner
Vi tilpasser oss dine behov. Koble HR Panorama til meldinger og kalendere fra populære leverandører.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din når du navigerer gjennom nettstedet. Av disse lagres de informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er avgjørende for at de grunnleggende funksjonene på nettstedet skal fungere. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss med å analysere og forstå hvordan du bruker nettstedet. Disse informasjonskapslene lagres i nettleseren din kun med ditt samtykke. Du har også mulighet til å velge bort disse informasjonskapslene. Men hvis du velger bort noen av disse informasjonskapslene, kan det påvirke nettleseropplevelsen din.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.