HR Panorama - en skreddersydd løsning

Det er på tide med en ny tilnærming til HRIS-programvare. Hvis du er ute etter en funksjon som ikke finnes i noe annet verktøy på markedet, kan vi utvikle den tilpasset nøyaktig for deg.

Når andre sier "nei", sier vi "ja".

De fleste HRIS-verktøyene på markedet er begrenset når det gjelder hvilke funksjoner de tilbyr . Alle forsøker å differensiere seg på ulike måter. Ingen av dem tilbyr imidlertid muligheten til å utvide plattformen på en tilpasset måte. Mange potensielle kunder opplever at HR-verktøyutviklere vegrer seg for å legge til tilpassede løsninger. Årsakene til dette er flere: høye kostnader og lang tid til å implementere løsningen. Hvis du ser at det du er ute etter, ikke er en del av HRIS-programvaren, har du to valg: godta mangelen på funksjonalitet eller se etter en HR-løsning som har det.

HR Panorama har en helt annen filosofi. Vi tilbyr en skreddersydd tilnærming til samarbeidet med kundene våre. Det betyr at hvis du har behov for en funksjon eller modul som vi ikke tilbyr, kan vi bygge den spesielt for deg. Vi ønsker å løse bedrifters problemer innen personaladministrasjon, uavhengig av antall ansatte, bransje eller beliggenhet. For oss er ingenting umulig. Vi utvikler produktet vårt kontinuerlig, og alle forslag til forbedringer bidrar til at vi kan gjøre det enda bedre.

Vi strekker oss langt for å imøtekomme kundenes behov og kan løse selv de mest krevende oppgaver. Derfor tilbyr vi muligheten til å tilpasse verktøyet på alle måter.

TILPASNING AV SYSTEMET

Sett sammen HR Panorama etter eget ønske

Verktøyet vårt har et bredt spekter av funksjoner, men det betyr ikke at du må bruke alle funksjonene eller betale for elementer du ikke bruker. Personaliseringsprosessen for HR Panorama er enkel.

Kontakt oss for å avtale et møte der vi kan snakke om bedriftens behov og våre løsninger. Vi sjekker hvilke moduler som løser problemene HR-avdelingen i din bedrift står overfor. Hvis du ønsker å se utvalgte funksjoner live, forbereder vi en demo for deg som gir en grundig presentasjon av de elementene du er interessert i.

Test plattformen gratis i 30 dager. Sjekk at HR Panorama oppfyller forventningene dine før du velger hvilke moduler som skal inngå i din personlige pakke.

Sett sammen de elementene i verktøyet som du ønsker å bruke i din bedrift. Systemmodulene er helt fleksible. Du kan når som helst øke eller redusere din individuelle løsning.

Ønsker du mer? Vi kan gjøre det for deg.

Ofte er det slik at eksisterende funksjoner ikke er fullt ut tilpasset bedriftens behov. Mange bedrifter ber om utvidet funksjonalitet, men får avslag. Hvis du trenger et verktøy som passer deg, har du kommet til rett sted. HR Panorama er en skreddersydd løsning. Vi tar gjerne imot kunder som ønsker unike løsninger. Det er takket være dem at vi kan utvikle produktet vårt til å bli enda bedre.

Personalisering har to løsninger:

  • Utvikling av en eksisterende modul eller funksjon
  • Opprette en helt ny funksjon for bedriften din
INTEGRASJON MED ANDRE SYSTEMER

Koble plattformen til verktøyene bedriften din allerede bruker

Applikasjonene som brukes i moderne bedrifter, bør kobles til hverandre og gjøre det enklere å overføre informasjon. Dette er også vår tanke. Du kan integrere HR Panorama med programvare i ulike kategorier.

Lønnsadministrasjon

Comarch optima

Intern kommunikasjon

Slack, Microsoft Teams

Kalender

Outlook, Google Calendar

Arbeid og prosjektstyring

Jira

Regneark

Microsoft Excel, Google Sheets

Timelister

Harvest

Sykefravær

NAV

Opplysninger om ansatte

Symfonia HRP

Bruker du andre programmer og ønsker å koble dem til HR Panorama? Kontakt oss for å avtale detaljer.
SKREDDERSYDDE LØSNINGER

Eksempler på personalisering av plattformen for kundene våre

At vi er åpne for nye ideer og utvikling av verktøyet, ser du best ved at vi har realisert individuelle kundeønsker så langt. Se hvordan vi tilpasser HR Panorama til brukernes behov.

Automatisering av kontraktsforberedelse og utsendelse

En av kundene våre ønsket å gjøre prosessen med å inngå kontrakter raskere. HR brukte flere ulike verktøy og manuell overføring av data for hver enkelt kontrakt. Med et stort antall ansatte tok hele prosessen omtrent to dager.

Etter at vi implementerte løsningen vår, kan det samme antallet kontrakter behandles på to timer. Vi har fremskyndet eksporten og importen av data og automatisert utsendelsen av kontrakter, slik at de går til riktig adressat uten at man må sende individuelle kopier manuelt. HR Panorama har med andre ord effektivisert hele prosessen fra start til slutt.

Kundene kan dessuten opprette og redigere avtalemaler umiddelbart, slik at de passer til behov.

Fordelene kommer også de ansatte som signerer kontraktene til gode. Etter at løsningen vår ble implementert, tar hele prosessen ca. 2 minutter. Den høye hastigheten og intuitiviteten har forbedret signeringfrekvensen med opptil 70 %.

Sentralisert reservasjon av firmabiler

Bedrifter som leier biler og bruker dem i jobbsammenheng, bruker ofte regneark for å administrere dem. En av kundene våre spurte oss om vi kunne legge til støtte for bilbestilling i HR Panorama, og det gjorde vi.

Nå har kunden vår en sentralisert database over firmabiler som alle ansatte har tilgang til. De som er interessert i å leie en bil, kan sjekke tilgjengeligheten i løpet av et øyeblikk og foreta en rask reservasjon.

Ansatte registrerer bilens tilstand og kjørelengde før og etter utleien ved å legge til bilder for å bekrefte ektheten av informasjonen de har fylt ut.

For selskapet er dette en stor endring, ettersom det gjør det enklere å få tilgang til data om firmabilparken og eliminerer behovet for å kontakte HR-avdelingen for å foreta bestillinger. HR-avdelingen kan raskt sjekke datoene for de bestilte bilene og oppdateringer om bilens tilstand og kjørelengde. Systemet baserer seg på pålitelige og oppdaterte data, noe som reduserer arbeidsinnsatsen som kreves for å kontrollere et stort antall biler.

Funksjonen er tilgjengelig på både stasjonære og mobile enheter. Dermed kan de ansatte bestille når som helst, også når de ikke har tilgang til en bedriftsdatamaskin.

Generering av timelister i ulike arbeidsformer

Hver bransje trenger sin egen løsning for generering av timelister. Bedrifter der de fleste ansatte jobber på kontor, på kontrakt og med faste arbeidstider, vil skille seg fra en produksjonsbedrift der de ansatte jobber i fabrikker med flere skift.

I vårt samarbeid med kundene våre har vi implementert ulike former for arbeidstidsregnskap.

Et selskap ønsket å redegjøre for innleide medarbeidere som utførte arbeidsoppgavene sine med fleksibel arbeidstid.

En annen kunde var på utkikk etter et timekort som kunne ta høyde for en firedelt turnus og dermed fakturering av nattarbeid med en tilpasset sats.

Plattformen vår kan også automatisere faktureringen av mer standardiserte løsninger, som for eksempel en fast 40-timers arbeidsuke med faste arbeidstider.

Det siste tilfellet vi har introdusert i HR Panorama, er muligheten til å generere kort for alle de ovennevnte måtene. Dette er det mest fordelaktige alternativet for bedrifter som har mange ansatte, enten det gjelder kontorarbeid, produksjon eller midlertidig arbeid, for eksempel i utlandet.

Uansett hvilke behov du har for timekort, vi kan dekke dem. Det vet vi fordi kundene våre bruker ulike kombinasjoner av våre løsninger på dette området.

Personlig delegeringsoppgjør

Utgiftskontrollen på forretningsreiser skjer ofte først etter at den ansatte er tilbake, noe som kan føre til komplikasjoner. Fakturaer kan forsvinne i løpet av oppholdet, og det er vanskeligere å gjøre opp kostnadene i etterkant enn å systematisk sende utleggsbekreftelser med en gang de oppstår.

På forespørsel fra kunden vår fikk HR Panorama et eget panel der bedrifter raskt og enkelt kan samle inn utgifter knyttet til tjenestereiser. De ansatte sender bilder av kvitteringene sine via mobilappen, og disse går rett inn i plattformen. Dette gjør det enklere å opprettholde kontinuiteten i dokumentasjonen som er nødvendig for korrekt regnskapsføring av reisekostnader.

Automatisering av onboardingoppgaver

Det er en komplisert prosess å ønske en ny medarbeider velkommen til en bedrift og introdusere virksomheten. Heldigvis kan den gjøres enklere ved hjelp av automatisering.

En av våre kunder ba oss om å kunne tildele oppgaver til en gruppe personer som er involvert i onboardingprosessen: nyansatte og de som er ansvarlige for implementeringen. På denne måten kan lederne utarbeide en rekke oppgaver som skal gjennomføres i løpet av onboardingprosessen, og de relevante personene er alltid informert. Hele oppgavestrukturen kan opprettes ved hjelp av maler, noe som gjør prosessen raskere.

I tillegg har vi satt opp et påminnelsessystem som varsler de rette personene om fremdriften i onboardingforløpet og om når neste oppgave skal utføres.

Finn ut hvordan vi kan løse problemer i din HR-avdeling

Skriv til oss og fortell oss hva du trenger for å håndtere HR i din organisasjon mer effektivt. Begynn å bruke et verktøy som tilpasser seg deg, ikke omvendt.

x