Enkel tidsregistrering

Funksjonene i HR Panorama gjør det enklere og raskere å registrere arbeidstiden. I tillegg til at du bruker mindre energi, får du også bedre kontroll over de ansattes fravær.

ENKEL OPPRETTELSE AV TIMELISTER

Det trenger ikke å ta lang tid å opprette timelister

De ansatte kan fylle ut kortene manuelt eller automatisk. Det er bare et klikk unna å legge til ferie, fravær, fjernarbeid eller pendling.

For de som har faste arbeidstider, er det bare å sette opp en ukeplan, så genereres kortene automatisk for resten av måneden.

Det er enkelt å generere timeregistreringer uavhengig av arbeidstid og arbeidsform. De ansatte har tilgang til en rekke alternativer som gjør det raskere å lage månedsoppgjøret.

HR drar også nytte av HR Panorama. Regnskapsføring av arbeidstimer på prosjektbasis og umiddelbar eksport som gjør det raskere å overføre data til faktureringsprogrammer, er bare noen av måtene HR-teamene får støtte på.

Kortene inneholder et komplett sett med informasjon om ferie, hjemmekontor, prosjekter, arbeidstid og mye mer.

praca3
praca3
Synkronisering med kalender

Timekort fullstendig synkronisert med kalenderen

Hvorfor gjenta seg selv? Alt den ansatte trenger å gjøre er å legge inn fraværet i kalenderen, så blir det automatisk inkludert i kortet. Dette er bare en av de små tingene som gjør det enkelt for de ansatte å føre opp arbeidstimer.

Ved å slå sammen kalenderen og tidsregistreringene er du sikker på at fraværet blir registrert, selv om den ansatte glemmer å føre det direkte inn i månedsregnskapet.

Med HR Panorama trenger du ikke lenger å bekymre deg for å minne medarbeiderne om å fylle ut timelister. Dette reduserer stresset og frigjør mer tid til andre viktige oppgaver, noe som gjør HR-avdelingen mer effektiv.

Rapporter og dataeksport

Rapporter - import og eksport av data

Samle inn data om oppmøte og arbeidsmønstre, og lag raskt meningsfulle og lettleste rapporter. På denne måten blir det enklere å presentere bedriftens HR-situasjon, og du kan trekke de riktige konklusjonene og ta strategiske beslutninger basert på relevant informasjon.

HR Panorama er også stedet der du har full oversikt over prosjektene dine. Se hvilke som tar mest tid, hvordan utgiftene fordeler seg og om oppgavene blir utført som planlagt. Det tar bare noen sekunder å overføre data fra andre systemer med regneark til HR Panorama, og så er alle data samlet på ett sted.

Vil du eksportere data til andre verktøy? Ikke noe problem. Plattformen vår gjør det mulig å lagre dataene dine i et format som du enkelt kan åpne i verktøy som Comarch Optima eller Symfonia ERP.

praca
praca
Prosjekter

Synkronisering med prosjekter

Fordel medarbeiderne på prosjekter, og gjør det enkelt å fordele timene i plattformen. På denne måten kan du overvåke prosjekttid og budsjett og styre teamet ditt mer effektivt.

Ved å knytte timelister til prosjekter vet HR nøyaktig hvor mye tid og ressurser som er avsatt til hvert prosjekt, og antall timer hver enkelt medarbeider har brukt på tildelte prosjekter.

Det er slik en helhetlig HR-plattform fungerer - den kobler sammen flere områder og effektiviserer arbeidet i hvert av dem.

praca
Mobil enheter

Oppdatering av timekort for smarttelefoner

De ansatte trenger ikke å starte datamaskinen for å legge inn fraværet i systemet. Det samme gjelder for godkjenning fra lederen. Start og slutt på arbeidsdagen kan også legges inn via smarttelefonen.

Uansett hvilken enhet medarbeiderne benytter, blir dataene øyeblikkelig oppdatert i plattformen. Dette gir HR-avdelingen tilgang til en omfattende mengde informasjon i sanntid.

Velg en dato som passer deg

x