Ferie, fravær og hendelser

En smart kalender som integrerer ferier og arrangementer på ett sted.

New Project (14)
Håndtering av permisjoner og fravær

Full kontroll fra det øyeblikket søknaden sendes til den er godkjent.

Det er enkelt å be om og godkjenne permisjon - enten det gjelder ferie, sykemeldinger eller annet fravær.

Det er enkelt å administrere din og dine ansattes arbeidstid med en praktisk kalendervisning som hjelper deg med å holde oversikt over hvor teamet befinner seg.

Overvåke status for fravær basert på rapporter og tidligere data som identifiserer hvilken type avspasering som er brukt, gjeldende status og hvor mye tid som er brukt i hver periode.

Når en bestemt type fravær må godkjennes av en leder, varsles vedkommende umiddelbart via e-post og systemet. I tillegg er det mulig å integrere med populære chat-løsninger som Microsoft Teams og Slack.

New Project (15)
New Project (16)
Bedriftsarrangementer og møter

Full oversikt over møter og delegasjoner på tvers av selskapet.

I likhet med feriesøknader kan også arrangementer og møter kreve godkjenning. Med HR Panorama kan du opprette møter og invitere utvalgte personer i bedriften. Arrangementer som gjelder for hele bedriften er også tilgjengelige, slik at alle ansatte ser dem i kalenderen sin.

AUTOMATISER PROSESSER

HR Panorama forhindrer feil og glemte forespørsler

Ingen forespørsler vil unnslippe din oppmerksomhet. Ved behov sendes det en påminnelse på e-post og i systemet. Hvis en leder av en eller annen grunn ikke kan godkjenne en forespørsel, kan dette alltid gjøres av en av personene med full tilgang til bedriftskalenderen.

telefon
praca
INTEGRERING AV TIMEKORT

Automatisk integrering av timelister

Sporing av arbeidstid trenger ikke være vanskelig. Alt fravær registreres automatisk i timelisten, slik at du slipper å gjøre ting to ganger. De ansatte glemmer ikke lenger å registrere fravær, siden systemet gjør det for dem.

Velg en dato som passer deg

x