Moderne personalstyring

Utforsk funksjonene som vil gjøre personaladministrasjon raskere, enklere og mer effektiv. Oppdag hvordan HR Panorama støtter HR-avdelingen din.

HRIS-PLATTFORMEN

En plattform, mange fordeler

Se hva du kan hente ut av HR Panorama

Enkel administrasjon

Hele den ansattes karriereløp er samlet i én brukervennlig plattform.

Økt kunnskap om de ansatte

I tillegg til standard personalinformasjon kan du legge til egendefinerte felter og utvikle teamets kunnskapsbase.

Hurtig informasjonssøk

Et sentralt digitalt dokumentbibliotek, som er integrert med de andre modulene, gjør det enkelt å finne det du søker på kort tid.

Personalopplysninger og informasjon

Økt kunnskap fører til bedre utførelse.

Ved å samle alle data på ett sted kan du raskt endre og søke etter informasjon om hver enkelt ansatt.

I tillegg til å registrere informasjon om ansattes utvikling, har du også muligheten til å inkludere ferdigheter, språkkunnskaper, utdanningsbakgrunn og arbeidshistorikk. Alt dette bidrar til å oppnå en grundig kjennskap til de ansatte og øke utnyttelsen av deres styrker.

Siden HR Panorama er et sammenhengende økosystem, er informasjon fra andre moduler, for eksempel inventar, også tilgjengelig i medarbeiderkortet.

Du kan utvide feltene for medarbeiderinformasjon og opprette et detaljert bibliotek.
Ferier, Fravær og Arrangementer

Permisjonssøknad sendt, dato booket og lagt inn i kalenderen

Det er enklere enn noensinne å sende inn og godkjenne permisjonsforespørsler. Ansatte kan sende inn forespørsler fra datamaskinen eller telefonen, og veiledere mottar varsler via e-post og direktemeldingstjenester som Slack eller Microsoft Teams.

HR-avdelingen får umiddelbart informasjon om permisjonsforespørselen og godkjenningen. For å gjøre det enda enklere legges alt godkjent fravær automatisk inn i timelistene.

Det transparente systemet innebærer at de ansatte vet hvor mange ferietimer de har igjen å ta ut, og at HR har oversikt over feriehistorikken.
xd

Ett felles system for mange typer virksomheter

Se hva kundene våre får ut av å bruke HR Panorama.

En av kundene våre har redusert tiden det tar å utstede kontrakter fra noen timer til noen få minutter.

Med kunnskap om sjåførenes status og posisjon er det enklere å løse daglige problemer på veien.

Prosjektfunksjonen i HR Panorama forbedrer ledelsen av menneskelige ressurser og resultatmåling.

Dokumenthåndtering

Administrasjonen av dokumenter på et sted

HR Panorama inkluderer et samlet dokumentbibliotek som inneholder kontrakter, filer, sertifikater og kunngjøringer. Plattformen gir deg muligheten til å lage dokumentmaler som du bare trenger å utarbeide en gang og deretter sende til flere ansatte samtidig.

Du har tilgang til dem 24 timer i døgnet. Dokumentene er krypterte og beskyttet mot uautorisert tilgang.

Opprett mapper for å kategorisere dokumenter slik du ønsker, og få bedre oversikt over arbeidet ditt.
Digitalisering og påminnelser

Dette utfører systemet for deg

HR Panorama løsninger gjør mange manuelle oppgaver raskere, samtidig som du sparer tid og er trygg på at oppgavene er utført som de skal.

Arbeidstidskortene fylles automatisk ut, noe som fremskynder prosessen med timeregistrering.

Det vil ta noen minutter i stedet for flere timer å utarbeide flere hundre personlige dokumenter.

HR Panorama sender automatisk påminnelser som hjelper deg med å huske viktige oppgaver.
Full kontroll over dataene

Bare de som er autorisert til det, har tilgang til sensitive data. Du kan enkelt eksportere data til andre systemer.

Redusert tid til å fullføre oppgaver

Få det daglige arbeidet gjort raskere med automatisering og digitalisering av dokumenter og andre nyttige funksjoner i HR Panorama.

Analyser og Rapporter

Statistikk klar med en gang

Overvåk detaljer om den enkelte medarbeider, for eksempel antall prosjekter eller fullførte kontrakter.

Statistikken beregnes i sanntid, og oppdaterte data er tilgjengelig umiddelbart.

Det er like enkelt å måle ansattes effektivitet. Du kan sjekke bemanningsvekst, gjennomførte prosjekter og definerte referansepunkter, og deretter sammenligne dataene med tidligere perioder.

Du har muligheten til å raskt generere rapporter basert på utvalgte indikatorer og presentere data på en forståelig måte.
x