Omfattende inventarstyring

Din kontrollsentral for bedriftens forretningsutstyr. Samle alle produkter og tjenester på ett sted, se all tilgjengelig lagerbeholdning og måle endringer i stor skala, sjekke historikken for hvert produkt og importere data fra regneark som Microsoft Excel.

Beholdningen - de viktigste fordelene

Det skal være enkelt å kontrollere varesamlingen, uavhengig av antall ansatte eller innkjøpt utstyr. Med muligheten til å importere data fra et regneark tar det kort tid å overføre en eksisterende liste til HR Panorama, og nyttige funksjoner gjør det daglige arbeidet med varesamlinger raskt, enkelt og behagelig.

Du kan ha alle slags utstyr: fra telefoner og datamaskiner, til arbeidsklær og tilbehør, til selskapsbiler. Vi har utstyr for alle typer bedrifter, uansett størrelse eller bransje.

En annen fordel er at modulen er koblet til andre funksjoner i plattformen. Du kan også sjekke utstyrsdataene som er knyttet til en bestemt ansatt i Personal modulen. Det betyr at en hel rekke data er samlet i ett sammenhengende økosystem for HR.

Se hva du får ut av å bruke inventarfunksjonen i HR Panorama.

PRESENTASJON AV NØKKELDATA

Et detaljert skrivebord

HR Panorama har et lageroversiktspanel med all den viktigste informasjonen om produktene bedriften har kjøpt inn: fra totalt antall varer til pris og levetid.

Diagrammer og tabeller viser tilgjengelige data på en oversiktlig måte som er enkel å analysere. En oppsummering av de viktigste kategoriene gjør det mulig å få et raskt overblikk over utstyrets status.

Systemet foreslår hvilke produkter som er i ferd med å utløpe, noe som er spesielt viktig ved leasing av utstyr.

chrome_Trf6urM3S2
chrome_QutEhV2pQ9
KONTROLL OVER LAGERBEHOLDNINGEN

Sentral produktdatabase

Uten det rette verktøyet er det lett å "miste" enkelte varer i bedriften. Med produktlisten har du full kontroll over lagerbeholdningen av utstyret du kjøper inn.

Du vet hvor mange elementer som er tildelt og fordelt, hvem som eier dem og hvor de befinner seg.

Det er raskt og intuitivt å legge til nytt utstyr i en liste, og det er bare to klikk unna å arkivere unødvendige produkter. Du kan også opprette egendefinerte felter og legge dem til i et hvilket som helst antall produkter. På denne måten kan du lagre enda mer informasjon om varene bedriften din eier.

UTSTYRSADMINISTRASJON

Tildelt, overført, mottatt, bekreftet

Tilordne utstyr til en bestemt ansatt for å reservere det til vedkommende. Når den ansatte mottar utstyret, endres statusen i systemet til Tildelt.

Systemet genererer automatisk en godkjenningsrapport for det utdelte utstyret. Det er bare å skrive ut og sende den til den ansatte for underskrift.

chrome_SprvOhfpVq
Loggføring

Detaljert endringshistorikk

Skifter utstyret ditt ofte eier? Med HR Panorama kan du alltid sjekke brukshistorikken for hvert enkelt produkt.

Når en vare tildeles eller overføres til en ny person, husker systemet endringen, noe som gjør det enklere for HR.

PRODUKTSØK

Enkelt søk

Mer utstyr, betyr vanskeligere å søke etter et bestemt produkt? Ikke i dette tilfellet. Verktøyet vårt tilbyr avanserte søkefiltre. I tillegg til navnet kan du også søke etter produkter etter gruppe eller leverandør.

Raskere søk betyr at HR kan bruke mer tid på andre aktiviteter som krever oppmerksomhet.

chrome_EjjgWNigjf
chrome_VzViYKHwaf
IMPORTERE PRODUKTER FRA EN FIL

Import fra Microsoft Excel

Har du allerede en produktdatabase i et regneark? Importer den inn i HR Panorama. Hele listen vises umiddelbart i systemet. På denne måten slipper du å bruke tid på å skrive inn eksisterende utstyr manuelt i verktøyet vårt, noe som sikrer kontinuitet i arbeidet.

Den importerte listen kan bruke alle lagerfunksjonene som er tilgjengelige i plattformen.

x